فایلکده برتر( برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی )

سایت فایلکده برتر برترین مرجع فایل های تخصصی آموزشی,پروژه,تحقیق,مقاله,پاورپوینت,نمونه سوالات,گزارش کار

اطلاعیه فروشگاه

به نام خدا // کاربران گرامی به سایت فایلکده برتر خوش آمدید.// این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن، تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد، که از بخش پیوندها(اولین لینک) قابل بررسی می باشد. لذا با اطمینان و اعتماد کامل از این فروشگاه اینترنتی آنلاین خرید کنید و از فایلهای آموزشی نهایت استفاده را ببرید. // اخطار: با توجه به اینکه برای تهیه فایل های این سایت تلاش های زیادی توسط تیم پشتیبانی فایلکده برتر صورت گرفته است لذادر صورت مشاهده هرگونه انتشار فایل های این فروشگاه اینترنتی چه به صورت رایگان و چه برای فروش، توسط افراد حقوقی و حقیقی و سایت ها،بدون اخطار قبلی موجب پیگرد قانونی خواهد گردید.// //کاربران گرامی در صورت هر گونه پرسش یا ابهامی درباره محصولات ، خرید اینترنتی ، دانلود فایلها وهرگونه انتقاد یا پیشنهادی و .... از طریق گزینه //پشتیبانی// یا // تماس با ما// در قسمت منوی بالای صفحه سایت پیام خود را ارسال نمایید و درخواست خود را پیگیری نمایید//آدرس ایمیل: topseller.4kia@yahoo.com آیدی تلگرام:@Chemiengin // هدف ما رضایت شما عزیزان است// باتشکر

طراحی و تدوین نقشه راه معلم به مثابه مربی مخصوص مهارت آموزان ماده28(فرمت pdf)

طراحی و تدوین نقشه راه معلم به مثابه مربی مخصوص مهارت آموزان ماده28(فرمت pdf)

طراحی و تدوین نقشه راه معلم به مثابه مربی مخصوص مهارت آموزان ماده28(فرمت pdf)

 

 

 استخدام خود را قطعی کنید!

 

این فایل مخصوص گروه های زیر می باشد:

1- مهارت آموزان ماده 28 ورودی 95 و 96 و 97 و سال های بعد(معلمانی که از طریق آزمون های استخدامی سال 94 به بعد به صورت قرار داد پیمانی استخدام شده اند و در حال طی کردن پودمان دوم مهارت آموزی خود هستند.)

2- دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

3- اساتید دانشگاه فرهنگیان

4- آموزگاران ابتدائی و دبیران همه رشته ها

5- دانشجویان رشته های مختلف جهت انجام تحقیق دانشجویی

مشخصات فایل: 

فرمت: pdf تایپ شده ( آماده پرینت)

تعداد فایل: 1   تعداد صفحات: 8 صفحه

توضیحات فایل:

این پکیج حاوی یک فایل با فرمت pdf می باشد. این گزارش با موضوع طراحی و تدوین نقشه راه معلم به مثابه مربی، توسط یکی از مهارت آموزان برترماده 28، طبق شیوه نامه اجرایی توانمند سازی فرهنگی مهارت آموزان ماده 28، جهت بارگذاری در سایت سجفای دانشگاه فرهنگیان، تهیه شده است. در سایت سجفا این فایل با عنوان گزارش نقشه راه بارگزاری می شود. این فایل ها با دقت بالا و کیفیت عالی آماده شده اند و باعث شده اند که این مهارت آموز در سال های گذشته نمره بالایی در این مرحله از فعالیت های فرهنگی پودمان دوم مهارت آموزی را کسب کند.(طبق کارنامه اصلح زیر موجود در سایت سجفا، بخش نمره فرهنگی ایشان نمره 265 از 275 را کسب نموده اند.)

 

قسمتی از متن گزارش:

از ابتدای ورودم به دانشگاه فرهنگیان به دنبال پرورش ایده ای بودم که در کار قبلی ام (راهنمای کتاب آستان قدس رضوی) آن را ایجاد کردم، پرورش همه جانبه هوش های چند گانه دانش آموزانم. در کار قبلی از پرسشنامه گاردنر استفاده کردم و به مشاوره رفتارهای کودکان به والدین پرداختم و سپس به معرفی کتاب یا وسیله کمک آموزشی پرداختم که بتواند به پرورش دیگر هوش های کودک بپردازد و از آنجایی که این تست و تفسیرهای جانبی بنده موفق عمل کرد تصمیم گرفتم در آموزش و پرورش و در سطح وسیع به آن عمل کنم.

در ابتدای سال تحصیلی در هفته اول مهر و در اولین جلسه حضوری با اولیا، پرسشنامه های هوش های چند گانه گاردنر بین اولیا توزیع شد و از آنها خواسته شد تا اعمال فرزندنشان در خانه را به یاد آورده و به سوالات پاسخ دقیق بدهند. اولیا پرسشنامه ها را پر کردند.

  • در مرحله اول امتیازات هر هوش به صورت مجزا برای هر دانش آموز ثبت شد.
  • مرحله بعد هر درس نماینده یک هوش شد: فارسی نماینده هوش کلامی، ریاضی نماینده هوش حل مسئله، هنر نماینده هوش فضایی- دیداری، تربیت بدنی نماینده هوش جنبشی- بدنی، قرآن نماینده هوش موسیقیایی، اجتماعی نماینده هوش ارتباطی، علوم نماینده درس طبیعت گرا و هدیه نماینده هوش هستی گرا.
  • در مرحله بعد امتیازات دانش آموزان که پیشتر محاسبه شد مبنای گروهبندی شد. بدین گونه که ضعیف ترین، قوی ترین، و متوسط به طور متعادل در گروه ها جای گذاری گرفتند و قوی ترین هوش، نماینده گروه شد.
  • در مرحله بعد گروه بندی ها بر روی دیوار نصب شد و به دانش آموزان گفته شد که در هر زنگ در جایگاه گروه خود قرار بگیرند.

این کار در ابتدا بسیار سخت بود و همیشه با حجم زیاد شکایات دانش آموزان روبرو شدم اما بعد از مدتی حجم شکایات کم شد و تعامل دانش آموزان با هم زیاد و در نتیجه شکایات دفتر مدرسه از آنان کمتر شد. دانش آموزان دیگر کمتر دردسر درست می کردند و کمتر پرخاش کردند و برای هر کاری از هم عذرخواهی می کردند. شاگردانی که به عنوان نماینده در هوش ها قرار گرفتند اعتماد به نفس پیدا کردند و متوجه شدند که قرار نیست فقط در هوش به خصوصی قوی باشند. در نتیجه آرام و قرار گرفتند و قدرت تعاملشان بیشتر شد.

ادامه ...

ما به شما این ضمانت را می دهیم که در صورت خرید این فایل و ارائه آن به دانشگاه فرهنگیان و بارگزاری در سایت سجفا نه تنها نمره قبولی بلکه نمره بالایی را در بخش فرهنگی کسب می کنید.

 

کارنامه اصلح دانشگاه فرهنگیان این مهارت آموز برتر را میتوانید از قسمت زیر مشاهده فرمایید:

 

کارنامه صلاحیت های حرفه ای برای طراحی و تدوین نقشه راه معلم

 

 

همانگونه که شما مهارت آموزان عزیز اطلاع دارید، دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان اول و دوم است. یکی از مراحل پودمان دوم مهارت آموزی، بخش فعالیت های فرهنگی می باشد که خود شامل 3 قسمت خلاصه و نقد کتب، گزارش مصاحبه با معلم و گزارش نقشه راه می باشد. شما عزیزان برای این بخش فرهنگی می بایست 3 فایل مورد نظر را در سایت سجفای دانشگاه فرهنگیان بارگزاری نمایید و منتظر باشید تا استاد شما نمره شما را وارد نماید. ما در این سایت همه فایل های مورد نیاز پودمان اول و دوم مهارت آموزی ماده 28 را قرار داده ایم. در این قسمت شما می توانید فایل مربوط به گزارش نقشه راه را با کیفیت بسیار عالی دریافت نمایید و با خیال راحت اطلاعات خود را در آن ویرایش و در سایت سجفا بارگزاری نموده تا نمره بالایی را کسب نمایید. جهت اطلاع شما عزیزان، طبق قوانین مصوب دانشگاه فرهنگیان درباره دوره مهارت آموزی، مهارت آموز باید در همه دروس و فعالیت های هر پودمان و کل پودمان ها و در نهایت کل دوره یک ساله مهارت آموزی حداقل حدنصاب نمرات را کسب نماید و در صورت عدم کسب امتیازات لازم در هر مرحله ای که باشد مهارت آموز مشروط خواهد شد، قادر به ادامه باقی مراحل دوره نخواهد شد و در نهایت این مهارت آموز مشروط نمیتواند گواهی صلاحیت حرفه ای معلمی را دریافت نماید. لذا مجوز استخدامی قطعی ایشان در وزارت آموزش و پرورش لغو خواهد شد و نمیتواند به شغل خود جهت تدریس در کلاس درس ادامه دهد. طبق تحقیقاتی که ما انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که تعداد زیادی از مهارت آموزان ورودی 94 و 95 در مراحل مختلف دوره مهارت آموزی خود مشروط شده اند و حکم استخدام پیمانی عده ای هم بعد از مشروطی های مکرر لغو شده است. جهت اطمینان از این خبر و اطلاعات بیشتر با ما از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

 

برای دریافت فایل با همین محتوا و با فرمت word به قسمت پایین همین صفحه مراجعه کنید.

 

 

  فیلم قسمتی از فایل:

 

 

 

 

تهیه شده توسط سایت فایلکده برتر



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,900 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 12,375 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
naghsheyerah-pdf_1975596_7757.zip





دانلودپکیج جامع و کامل همه فایل های مورد نیاز مهارت آموزان ماده 28 رشته های دبیری و آموزگار ابتدایی

دانلودپکیج جامع و کامل همه فایل های مورد نیاز مهارت آموزان ماده 28 رشته های دبیری و آموزگار ابتدایی دانلودپکیج جامع و کامل همه فایل های مورد نیاز مهارت آموزان ماده 28 رشته های دبیری و آموزگار ابتدایی         توضیحات درباره پکیج جامع: همه معلمانی که از طریق آزمون استخدامی فراگیر بعد از سال 94 جذب آموزش و پرورش شده اند و یا جذب خواهند شد، طبق قانون ماده 28 دانشگاه فرهنگیان باید دوره مهارت آموزی یک ساله را طی کنند، تا بتوانند مجوز استخدام قطعی خود را از وزارت آموزش و پرورش ...

توضیحات بیشتر - دانلود 61,250 تومان 49,000 تومان 20% تخفیف